直接觀看文章

中女危機

2010/07/31

香港媒體很喜歡恐嚇香港人,經常有一些誇張的報導如:「食牛河會致癌」「檸檬茶含超標化學成份」「飲奶茶會殺精」但實情是縱使真的對你身體有害,達成條件卻是接近無可能的,如每日食十碟牛河飲十包檸檬茶廿杯奶茶,持續一年,從不間斷。

最近,他們又找到新的題材,命名為『 中 女 危 機

先有港台的節目,找幾個中女自白,再有中大港大的研究小組,隔三五個月又會出一個報告,告訴你男女比例越來越失衡,十個煲得七個蓋,三個女人中會有一個無得談戀愛。媒體大量的炒作,直接打擊單身女生的情緒和自信。就是這種接近洗腦式的言論,嚇得我身邊的單身朋友半死,每個都嚷著要參加speed dating、義工、興趣班、舊生會etc,但其實,她們都只是二十出頭。

這些報導雖然誇張,但好歹也算是一個提醒,提醒各位朋友不要再給藉口自己,幸福,是要靠自己主動爭取的。請緊記紅酒牛奶定律。

男人是紅酒,女人是牛奶。

一支紅酒,會隨著光陰流走,存放得越長時間就變得越香越醇。
一瓶牛奶,無論保存得多好,最後也逃不過變質的命運,有些會變芝士,但更多的只落得發霉的下場。雖然芝士也很有獨特的味道,但懂得欣賞好芝士的人卻少之又少,是niche market中的niche market。普遍男人愛新鮮,這是肯定的,喜歡飲牛奶的一定是大多數。

男人找伴侶為什麼看起來比較較鬆?在我看來,有三個原因。

1)      男女比例結構上佔優,贏在起跑線。

2)      只要自己接受到,伴侶年齡絕不是一個問題,喜歡姐姐OK,approach比自己小的女生更加好,絕不擔心供應。

3)      習慣主動出擊,沒有心理壓力。

女人找伴侶,最大問題的不是結構失衡,最大問題是自己能否接受到比自己小的男生拍拖,自己OK了也要別人OK,難上加難。但要找同齡或比自己大的,更難。因為這班人的數目只會越來越小,他們很多都被其他競爭者獨佔了。光陰流走了就不會掉頭,亡羊補牢才是上策,學化妝學穿衣是基本,令自己看起來漂亮些是天經地義的事。男人,全部都只睇表面。外表OK,就要將自己推出去市場,給機會別人也比個機會自己。

每個人身邊總有一個樣貌不出眾,但經常有拖拍的女生,仔駁仔,分手了又很快重投戀愛,為什麼?是否因為她們很flirty? 未必,是因為態度上的分別。我有個女性朋友,手機台用 PEOPLES,自廢了武功,沒有sms,男生怎樣接觸你?又輸在起跑線。港男大多數都沒有自信,是容易受傷的男人,你一開始要比訊號不夠清楚的話,他們怎會夠膽主動出擊呢?

你可能想,那個都不是真的我,我不會改變自己,但當你做左十次伴娘都未到你,你才開始後悔?太遲了!

莎士比亞都話啦,

to be or not to be, this is not the question.

係3 or 唔係3, that is the question.

9 則迴響 leave one →
  1. bakingmaniac permalink
    2010/08/01 10:24

    你句「係3 or 唔係3, that is the question. 」好得!XDDD 本小姐年底都要轉番3,真係好唔方便。只係,勿忘仲有其他「渠道」,只在乎你用唔用嘅啫。

    • 2010/08/01 10:56

      Thanks! 但個個都話我賣緊廣告 LOL 所以持open態度好緊要,人揀我我揀人

  2. 2010/08/02 16:15

    Sounds worrying for some girls. =|

  3. 2010/08/02 20:03

    下, 但係如果個男仔會僅僅因為大家唔同台而唔text你又唔諗下憍嘅話佢都唔係鍾意你得去邊啦

    非誠勿擾~

    • 2010/08/03 18:00

      咁又唔曾唔send,但一日send幾個點都唔夠一日內可以狂send好丫嘛 XD

  4. bakingmaniac permalink
    2010/08/03 10:37

    非誠勿擾~又確係道理,不過 女仔鍾意又唔俾signal 人地又點知你鍾意人呢?又唔係你肚裡條蟲。暗示,有d人天生對女人暗示無觸覺0架。

  5. 2010/08/03 21:52

    哈哈, 我係被動嘅女仔, 冇計~

    不過話時話,我成日覺得拍拖唔難; 搵真愛先難呀!
    記得我細個仲做過個醜小鴨實驗 — 特登不修邊幅, 咁如果有男仔仲鐘意你呢, 咁佢就係鍾意你內在美喇! (我諗)
    跟住就即刻變返天鵝獎勵佢~ XDDD

    haha 不過實驗結果証明男仔真係只愛靚女(至少要佢自己覺得靚) : P

Trackbacks

  1. iPhone 4 « Bakingmaniac‧烘焙狂熱份子

發表留言